plexi@plexi.cz
menu
×

Váš prohlížeč již bohužel není podporován

Oficiální podpora firmy Microsoft pro aplikaci Internet Explorer 11 (IE 11) byla ukončena v roce 2020.

Stáhněte si, prosím, některý z modernějších a bezpečnějších prohlížečů:

Jak poptávat materiál či služby

Jsme rádi, že se na nás obracíte se svými poptávkami a objednávkami a náš kolektiv se Vám snaží pokud možno vyhovět.
Vzhledem k množství poptávek a nutnosti zajištění plynulé návaznosti poptávka- cenová nabídka -objednávka výroby byla jednatelem společnosti stanovena tato pravidla pro vyřizování poptávek:

  • Přednostně vyřizujeme poptávky a objednávky stálých zákazníků, s prioritou dle realizovaných obratů.
  • Dále přicházejí na řadu jasné objednávky přířezů materiálů, u nových zákazníků vyžadujeme 100% platby za materiál dříve než jej uřízneme- obratem vystavíme zálohovou fakturu, nebo může zákazník uhradit zboží platební bránou.
  • Jako další naceňujeme poptávky na výrobu, kdy je daný výkres či jiné grafické podklady.
  • Dále řešíme poptávky, kdy pracovníci od zákazníka potřebují nějaké upřesnění či doplněnění jeho poptávky, či je více variant způsobů výroby. Obvykle nebývá problém mu zavolat či napsat. Ale stává se, že zákazník na sebe nedá telefonní číslo a chce si jen dopisovat mailem- v tomto případě po 2-3 mailových dotazech náš pracovník usoudí, že je efektivnější se věnovat jasnějším poptávkám a těm, které se dají telefonem vykomunikovat.
  • Na poptávky, kdy zákazník pošle foto stažené z webových stránek bez jasného upřesnění s vágním požadavkem „Chci něco podobného“ většinou nestačíme reagovat vůbec.

Pokud zákazník pošle mail s poptávkou, obratem mu přijde automatická zpráva o přijetí mailu. Pokud tuto zprávu neobdrží, mail nebyl doručen. Příčinou mimo špatně napsané mailové adresy může být i velká příloha mailu, náš mail server přijímá maily s maximální velikostí 30Mb.
Obvykle vyřizujeme příchozí poptávky do 2-3 pracovních dnů, denně naši pracovníci vyřizují 30-40 poptávek dle výše uvedených pravidel, takže pokud zákazník nedostal odpověď v uvedené době, většinou pomáhá upřesnit svoji poptávku a zkontrolovat, že na sebe uvedl telefonní číslo pro upřesňující dotazy.

Přes prázdniny prosíme o trpělivost, doba vyřízení vašich poptávek se může prodloužit, pomáhá nenechávat své projekty na poslední chvíli a objednávat je s větším předstihem…

Děkujeme za pochopení!

Doprava výrobků po Praze

Pro dopravu výrobků po Praze využíváme kurýrní služby – např. Mesík servis, popřípadě jsme schopni ji zajistit firemními dodávkami.

Pro zajištění co nejlepší ochrany našeho zboží při přepravě ke stálým zákazníkům využíváme systém vratných obalů – paletových boxů, které se točí mezi naší výrobou a sklady zákazníka.

Firemní dodávky též používáme v případě montáží.

Doprava plexi po Praze, montáže plexi výrobků,

Digitální UV tisk

Digitální UV tisk je jedna z nejmodernějších technologií. Námi používaný inkoust má certifikát na potisk dětských hraček, je ekologicky šetrný a UV odolný.

Tiskneme na všechny druhy deskových materiálů až do rozměru 2500 x 1300 mm. Dokážeme tisknout na plexisklo a jiné plasty, kovy, dřevo, hladké i pórovité povrchy.

Tisk můžeme opatřit lakem pro zvýšení jeho pevnosti, plasticitu a lesklý vzhled.

Potisk hotových výrobků

Dokážeme tisknout na hotové výrobky až do výšky 153 mm v maximálních rozměru 610 x 420 mm.
Příklad: potisk stojánků logem zákazníka, potisk certifikátů a ocenění, tisk na mobilní telefony, elektronické přístroje, atd.

Potisk válcových předmětů

Na rotačním nástavci tiskneme do maximální délky 600 mm a průměru 110 mm.
Příklad: potisk trubek, tyčí, skleněných láhví…

Ukázky tisků:

Zaměření u zákazníka a montáž

Pokud zákazník potřebuje zaměřit desku či reklamu na místě, lze domluvit návštěvu naším technikem – termín zaměření většinou bývá cca do týdne (dle jejich vytíženosti).

K zákazníkovi jsou vysíláni jen ti nejzkušenější pracovníci, kteří mu dokáží poradit a posoudit vhodnost použití materiálu s ohledem na jeho specifickou aplikaci. Tito pracovníci se pak většinou i přímo podílí na výrobě a montáži.

Doprava výrobků po ČR a do zahraničí

Po zkušenostech s přepravci NEPOSÍLÁME žádné lepené výrobky sběrnou službou.

Nedokážeme ovlivnit zacházení s výrobkem – žádná nálepka ani obal nezaručí, že s výrobkem nebude házeno, nevymrzne a nezkřehne v zimě na korbě vozu, popřípadě se nezkroutí v létě teplem (pod plachtou může být až 70°C i více, což je pro plexisklo již hraniční teplota).

Desky Vám na Vaše přání zašleme řádně zabalené spediční službou PPL či Toptrans po celé ČR. Je s tím však spojeno spousta problémů námi nezaviněných a velmi špatně ovlivnitelných – pokud zašleme zboží firmou PPL, je téměř jasné, že s balíkem, který se dá unést a lze s ním tudíž ručně manipulovat, bude během přepravy na terminál, třídění a dalších přeprav několikrát házeno.

Pokud tomu chceme zabránit a pošleme balík připáskovaný na paletě firmou Toptrans, je reálná šance, že se paleta po cestě „ztratí“, aby skončila někde ve výkupu jako přivýdělek pro řidiče. A s krabicí s výrobkem je opět házeno, což mívá fatální následky…

Prosíme zákazníky, aby si zboží řádně přebírali a kontrolovali na dodacích listech a fakturách, zda je tam zapsána i europaleta. Tvrzení řidičů typu „paleta se po cestě rozpadla“ nebo „musím ji hned vrátit odesílateli“ považujte za lež člověka, který se Vás snaží okrást, protože zboží posíláme zásadně na nových paletách, max. na kvalitě B a za paletu je Vám od nás naúčtována paušální částka. Takovou zásilku proto nepřejímejte.

Doporučujeme udělat fotodokumentaci při každém převzetí zásilky. Věnujte pozornost naraženým rohům balíků a poškození krabic, po otevření zásilky budete těžko dělat foto obalu, pokud zjistíte, že je obsah poškozen. V naší expedici platí nařízení, že každý balík či zásilka na paletě musí být před odesláním přepravní službou vyfocené.

Pro větší objemy lze zajistit nákladní vůz či kamion.

Používáme soubory cookies ke zlepšení uživatelského prostředí na těchto webových stránkách, pro analýzu provozu a personalizaci obsahu a reklamy.

přijmout všenastavitodmítnout